Inschrijven kamp- AFGESLOTEN

Heb jij er net als ons heel veel zin in? Dan kan je je nu al inschrijven voor de leukste week/10 dagen van de zomer!

Inschrijven voor het kamp gaat als volgt:

Inschrijven kan door het inschrijvingsgeld over te maken op onze rekening BE13 4249 1176 3139 met vermelding van “tak + voornaam + naam”.

• Kapoenen en wouters (2-9/08/2020): €110 opgelet: voor de kapoenen kunnen we maar een beperkt aantal leden toelaten, WOUTERS ZIJN AL VOLZET!
  • Jong-givers en givers (2-12/08/2020): €140

Jullie krijgen tot 30/06/2020 de tijd om jullie zoon/dochter in te schrijven voor het scoutskamp.
Zodra we bijna aan het maximum aantal leden zitten voor de Kapoenen en Wouters, zullen we dit laten weten.

Uiteraard wordt in volgende gevallen het inschrijvingsgeld terugbetaald
- als het kamp niet zou mogen doorgaan omv een nieuwe uitbraak
- als jouw kind ziek is of tijdens de 5 dagen voorafgaand aan het kamp ziek is geweest en dus niet mee mag op kamp
- een andere reden dat we samen bekijken

Een uitgebreide uitleg van alle maatregelen en de voorwaarden om in te schrijven voor het kamp, kan je terug vinden in volgend document:
Maatregelen kamp 2020

Hou het veilig en gezond en hopelijk tot snel!